Довідка про підсумки розгляду звернень громадян у Новомиколаївській районній державній адміністрації Запорізької області за 9 місяців 2017 року

1. Робота, проведена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, Новомиколаївською районною державною адміністрацією Запорізької області протягом звітного періоду, проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду  звернень громадян.

2. Колегії РДА

20.12.2016 відбулося засідання колегії райдержадміністрації, на якому розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2016  році та виконання вимог Указу Президента України  від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». За результатами розгляду прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 21.12.2016 № 499 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році».

3. Перелік розпоряджень голови райдержадміністрації з питань звернень громадян, прийнятих протягом звітного періоду
Протягом 9 місяців 2017 року прийнято наступні розпорядження голови райдержадміністрації з питань звернень громадян:
від 20.02.2017 № 046 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 18.05.2016 № 163 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».
від 20.02.2017 № 047 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 04.03.2008 № 67 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження її складу».
від 02.06.2017 № 188 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації»
від 06.06.2017 № 191 «Про внесення змін до складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації»
від 04.07.2017 № 242 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 02.06.2017 № 188 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації»

4. Звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищних голів перед головою райдержадміністрації
   Розпорядженням голови райдержадміністрації від 21.12.2016 № 499 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році» затверджено графік заслуховування у 2017 році звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації про стан роботи зі зверненнями громадян. Відповідно до цього графіку, протягом звітного періоду заслухано 9 доповідей керівників структурних підрозділів та 9 доповідей голів сільських, селищних рад про стан роботи зі зверненнями громадян у поточному році.
5. Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації
Відповідно до пункту 3 Указу Президента України, в Новомиколаївській райдержадміністрації щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації. Протягом звітного періоду проведено 11 засідань комісії, на яких заслухано звіти керівників про стан роботи зі зверненнями громадян. На комісії розглядались звернення громадян, які потребували додаткового вивчення за участю заявників та представників структурних підрозділів райдержадміністрації, яким були надані відповідні рекомендації та доручення, також були розглянуті неодноразові звернення з одного й того ж питання від однієї громадянки та прийнято рішення, відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» не приймати звернення від цієї громадянки, як таке, що вже вирішено по суті.

6. Особисті та виїзні прийоми керівництва райдержадміністрації
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 04.07.2017 № 242 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 02.06.2017 № 188 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації», зі змінами, затверджено графіки особистих та особистих виїзних прийомів громадян, які кожного місяця публікуються в районній газеті «Наше життя» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
Протягом 9 місяців 2017 року, керівництвом райдержадміністрації здійснено 112 прийомів громадян з них: особистих – 61, особистих виїзних – 51, на яких отримано 76 звернень.

7. Гарячі лінії

Щокварталу головою райдержадміністрації затверджуються графіки проведення прямих «гарячих» телефонних ліній. Протягом звітного періоду  керівництвом райдержадміністрації проведено 9 (із 9 запланованих) прямих «гарячих» телефонних лінії, на які надійшло 1 звернення.
Графіки проведення прямих «гарячих» телефонних ліній щокварталу публікуються в районній газеті «Наше життя» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

8. Телефон довіри

В райдержадміністрації діє «телефон довіри». Оголошення про роботу «телефону довіри» опубліковано в районній газеті «Наше життя» 01.04.2017   № 26 (9692), оприлюднено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та доведено до відома сільських та селищних голів.
Протягом звітного періоду дзвінків на «телефон довіри» не надходило.

9. Перевірки дотримання законодавства про звернення громадян

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21.12.2016 № 499 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році» затверджено графік проведення перевірок стану організаційної роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації. Згідно графіку, протягом звітного періоду проведено 7 перевірок у 7 структурних підрозділах райдержадміністрації. За результатами проведених перевірок складено відповідні довідки, в яких надано рекомендації та пропозиції щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян. Порушень не виявлено.

10. Правова освіта населення, робота громадських приймалень, надання безкоштовної юридичної допомоги населенню

Відповідно до прийнятого розпорядження голови райдержадміністрації від 07.08.2007 № 245 «Про проведення консультативно-правових зустрічей з населенням району», зареєстроване в Новомиколаївському районному управлінні юстиції 16.08.2007 за № 12/109. Головним спеціалістом – юрисконсультом апарату райдержадміністрації надається безкоштовна юридична допомога населенню.
Протягом 9 місяців 2017 року, 64 громадянам надано правову допомогу та консультації з різноманітних питань. Громадських приймалень в районі не створено.

11. Аналіз звернень, що надійшли до райдержадміністрації 
Протягом 9 місяців 2017 року до райдержадміністрації надійшло 107 звернень громадян  (338 - у відповідному періоді 2016 року), з них:
- 62 звернення, що надійшло поштою, або 57,94 % від загальної кількості звернень (326 звернень – протягом 9 місяців  2016 року);
- 51 або 47,66 % письмових звернень (80 – протягом  9 місяців 2016 року);
- 45 звернень або 42,05 % отримано на особистих та особистих виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації (12 – протягом аналогічного звітного періоду 2016 року);
- 8 звернень або 7,47 % від загальної кількості звернень  (9 – протягом 9 місяців 2016 року) — колективні звернення.

Найчастіше громадяни району звертаються з таких питань:
- аграрної політики і земельних відносин – 30 звернень або 28,04 % від загальної кількості звернень (23 протягом 9 місяців 2016 року) – це звернення щодо надання роз’яснень земельного законодавства, правомірності використання земельних ділянок. Всі вказані питання розглянуто, надано відповідні роз’яснення, згідно чинного законодавства;
- комунального господарства – 21 звернення або 19,63 % від загальної кількості звернень (27 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання  забезпечення водопостачанням, електропостачанням, дотримання санітарних норм. Ці питання вирішувалися спільно із сільськими та селищними головами району, заявникам надано відповідні роз’яснення;
- соціального захисту – 17 звернень або 15,88 % від загальної кількості звернень (174 звернень у аналогічному періоді 2016 року) – це звернення найменш соціально захищених верств населення щодо роз'яснень чинного законодавства та надання матеріальної допомоги, роз'яснення щодо порядку призначення субсидії, виплати коштів на придбання твердого палива та скрапленого газу, призначення пенсій, надання матеріальної допомоги.
- житлової політики – 7 звернень або 6,54 % від загальної кількості звернень (2 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання щодо забезпечення житлом;
- освіти, наукової, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 7 звернень або 6,54 % від загальної кількості звернень (8 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання щодо роботи керівництва дитячого садка та щодо правомірності діяльності керівника відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;
- охорони здоров’я – 5 звернень або 4,67 % від загальної кількості звернень (9 у аналогічному періоді 2016 року) – питання щодо діяльності медичних закладів та забезпечення безкоштовними медичними препаратами; 
- діяльності органів місцевого самоврядування –  3 звернення або  2,80 % від загальної кількості звернень (4 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання щодо роботи районної ради та діяльності голови сільської ради;
- праці і зарплати – 3 звернення або 2,80 % від загальної кількості звернень (3 у аналогічному періоді 2016 року) –  питання з працевлаштування;
   - транспорту та зв’язку – 2 звернення або 1,87 % від загальної кількості звернень (2 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання  щодо визначення руху потягу в літній час та щодо перевезення маршрутних таксі;   
- інші питання – 16 звернень – 14,95 %.
Серед авторів звернень - пенсіонери, безробітні, одинокі матері, інваліди, внутрішньо переміщені особи.

12. Порядок реєстрації звернень, що надійшли від Урядової гарячої лінії, кількість таких звернень
Протягом звітного періоду на розгляд до райдержадміністрації надійшло 94 звернення від Урядової гарячої лінії (207 у аналогічному періоді 2016 року), які зареєстровано окремо в підсистемі «Звернення громадян» системи автоматизації діловодства та електронного документообігу «Optima-WorkFlow».

13. Публікації в засобах масової інформації статей, оголошень з питань звернень громадян

Районна газета  «Наше життя»:
від 05.01.2017 № 1 (9667) опубліковано оголошення про графік особистого виїзного прийому головою райдержадміністрації;
від 12.01.2017 № 2 (9668) — опубліковано довідку про підсумки розгляду звернень громадян у Новомиколаївській районній державній адміністрації Запорізької області за 12 місяців 2016 року;
від 14.01.2017 № 3-4 (9669-70) опубліковано оголошення щодо графіку «гарячої» телефонної лінії керівництвом райдержадміністрації;
від 28.01.2017 № 8 (9674) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації;
від 02.03.2017 № 17 (9683) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації та заступником голови;
від 11.03.2017 № 20 (9686) опубліковано статтю про особистий виїзний прийом громадян головою райдержадміністрації на територію Різдвянської сільської ради;
від 01.04.2017 № 26 (9692) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації та про роботу “телефону довіри” в райдержадміністрації;
від 13.05.2017 № 37 (9703) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 03.06.2017 № 43 (9709) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 08.06.2017 № 44 (9710) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 29.06.2017 № 50 (9716) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації
від 15.07.2017 № 55 (9721) опубліковано довідку про підсумки розгляду звернень громадян у Новомиколаївській районній державній адміністрації Запорізької області за І півріччя 2017 року. В цьому номері також опубліковано статтю про особистий виїзний прийом громадян головою райдержадміністрації на територію Софіївської сільської ради;
від 29.07.2017 № 59 (9725) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 31.08.2017 № 67 (9733) опубліковано оголошення про графіки особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 07.09.2017 № 69 (9735) оголошення про графіки особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 30.09.2017 № 76 (9742) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

14. Аналітична робота з питань звернень громадян

Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, загальним відділом апарату райдержадміністрації щороку до 15 січня готується голові райдержадміністрації матеріал для аналізу та узагальнення у формі аналітичної довідки. Також щокварталу готується відповідна статистична та аналітична інформація про роботу зі зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом відповідного періоду для інформування голови райдержадміністрації та відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

15. Навчання, семінари, практикуми з питань роботи зі зверненнями громадян

Протягом 9 місяців 2017 року начальником загального відділу апарату райдержадміністрації 03.03.2017 було проведено семінар-практикум із керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з питань ведення діловодства.  Також, 17.03.2017 проведено нараду із головами сільських, селищних рад району щодо організації роботи із зверненнями громадян. 25.05.2017 було проведено семінар-практикум із спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації відповідальними за роботу зі зверненнями громадян. 22.06.2017 було проведено семінар-практикум із керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з питань ведення діловодства.
В ході проведення перевірок організації роботи зі зверненнями у структурних підрозділах  райдержадміністрації начальником загального відділу апарату райдержадміністрації надавалися роз’яснення щодо основних проблем при роботі зі зверненнями громадян.
Крім того, спеціалістами загального відділу апарату райдержадміністрації постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам, сільським та селищним радам щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

16. Стан виконавської дисципліни, в тому числі у структурних підрозділах райдержадміністрації: кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів, приклади неякісного (поверхневого) розгляду звернень, заходи, вжиті до посадових осіб, винних в порушеннях.

Порушень виконавської дисципліни під час розгляду звернень громадян не було. Відповіді надаються якісні, обґрунтовані, з дотриманням термінів розгляду.

 

Начальник загального відділу
апарату райдержадміністрації                                  Л.В.Зоріна

теги: