Довідка про підсумки розгляду звернень громадян у Новомиколаївській районній державній адміністрації Запорізької області за 2017 рік

1. Робота, проведена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, Новомиколаївською районною державною адміністрацією Запорізької області протягом звітного періоду проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду  звернень громадян.

2. Колегії РДА

20.12.2016 відбулося засідання колегії райдержадміністрації, на якому розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2016  році та виконання вимог Указу Президента України  від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». За результатами розгляду прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 21.12.2016 № 499 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році».

3. Перелік розпоряджень голови райдержадміністрації з питань звернень громадян, прийнятих протягом звітного періоду
Протягом 2017 року прийнято наступні розпорядження голови райдержадміністрації з питань звернень громадян:
від 20.02.2017 № 046 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 18.05.2016 № 163 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації»;
від 20.02.2017 № 047 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 04.03.2008 № 67 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження її складу»;
від 02.06.2017 № 188 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 06.06.2017 № 191 «Про внесення змін до складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації»;
від 04.07.2017 № 242 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 02.06.2017 № 188 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації»;
від 28.08.2017 № 324 «Про внесення змін до складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації».

4. Звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищних голів перед головою райдержадміністрації
   Розпорядженням голови райдержадміністрації від 21.12.2016 № 499 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році» затверджено графік заслуховування у 2017 році звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації про стан роботи зі зверненнями громадян. Відповідно до цього графіку заслухано 9 (із 9 запланованих) доповідей керівників структурних підрозділів та 14 (із 14 запланованих) доповідей голів сільських, селищних рад про стан роботи зі зверненнями громадян в поточному році.  
5. Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації 
Відповідно до пункту 3 Указу Президента України, в Новомиколаївській райдержадміністрації щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації. Протягом звітного періоду проведено 14 засідань комісії, на яких заслухано звіти керівників про стан роботи зі зверненнями громадян. На комісії розглядались звернення громадян щодо ситуації, що склалась в Новомиколаївській  центральній районній лікарні та КЗ «Новомиколаївський ЦПМСД», правомірності дій в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації в частині кадрових призначень, вирішення статутних питань в Комунальному початковому спеціалізованому мистецькому навчальному «Дитяча музична школа»,  які потребували додаткового розгляду за участю заявників та представників структурних підрозділів райдержадміністрації, яким були надані відповідні рекомендації та доручення. Також були розглянуті неодноразові звернення з одного й того ж питання від двох громадян та прийнято рішення, відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» не приймати звернення від цих громадян, як такі, що вже вирішені по суті.


6. Особисті та виїзні прийоми керівництва райдержадміністрації
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 04.07.2017 № 242 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 02.06.2017 № 188 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації», зі змінами, затверджено графіки особистих та особистих виїзних прийомів громадян, які кожного місяця публікуються в районній газеті «Наше життя» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
Протягом 2017 року керівництвом райдержадміністрації заплановано 132 прийомів громадян, фактично здійснено 136 прийомів громадян з них: особистих – 73, особистих виїзних – 63, на яких отримано 90 звернень.

7. Гарячі лінії

Щокварталу головою райдержадміністрації затверджуються графіки проведення прямих «гарячих» телефонних ліній. Протягом звітного періоду  керівництвом райдержадміністрації проведено 12 (із 12 запланованих) прямих «гарячих» телефонних лінії, на які надійшло 1 звернення, за результатами розгляду порушеного питання, заявнику надано обґрунтовану відповідь.
Графіки проведення прямих «гарячих» телефонних ліній щокварталу публікуються в районній газеті «Наше життя» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

8. Телефон довіри

В райдержадміністрації діє «телефон довіри». Оголошення про роботу «телефону довіри» опубліковано в районній газеті «Наше життя» 01.04.2017   № 26 (9692), оприлюднено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та доведено до відома сільських та селищних голів.
Протягом звітного періоду дзвінків на «телефон довіри» не надходило.

9. Перевірки дотримання законодавства про звернення громадян

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21.12.2016 № 499 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році» затверджено графік проведення перевірок стану організаційної роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації. Згідно графіку, протягом звітного періоду проведено 9 перевірок (із 9 запланованих) у 9 структурних підрозділах райдержадміністрації. За результатами проведених перевірок складено відповідні довідки, в яких надано рекомендації та пропозиції щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян. Порушень не виявлено.


10. Правова освіта населення, робота громадських приймалень, надання безкоштовної юридичної допомоги населенню

Відповідно до прийнятого розпорядження голови райдержадміністрації від 07.08.2007 № 245 «Про проведення консультативно-правових зустрічей з населенням району», зареєстрованого в Новомиколаївському районному управлінні юстиції 16.08.2007 за № 12/109, головним спеціалістом – юрисконсультом апарату райдержадміністрації надається безкоштовна юридична допомога населенню.
Протягом 2017 року 86 громадянам надано правову допомогу та консультації з різноманітних питань. Громадських приймалень в районі не створено.

11. Аналіз звернень, що надійшли до райдержадміністрації 
Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 135 звернень громадян  (418 - у відповідному періоді 2016 року), з них:
- 20 звернень, що надійшло поштою, або 14,82 % від загальної кількості звернень (326 звернень – протягом 12 місяців  2016 року);
- 25 або 18,51 % письмових звернень (49 – протягом  12 місяців 2016 року);
- 90 звернень або 66,67 % отримано на особистих та особистих виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації (43 – протягом аналогічного звітного періоду 2016 року);
- 8 звернень або 5,93 % від загальної кількості звернень  (16 – протягом 12 місяців 2016 року) — колективні звернення.

Найчастіше громадяни району звертаються з таких питань:
- соціального захисту – 42 звернення або 31,11 % від загальної кількості звернень (234 звернень у аналогічному періоді 2016 року) – це звернення найменш соціально захищених верств населення щодо роз'яснень чинного законодавства та надання матеріальної допомоги, роз'яснення щодо порядку призначення субсидії, виплати коштів на придбання твердого палива та скрапленого газу, призначення пенсій, надання матеріальної допомоги;
- аграрної політики і земельних відносин – 39 звернень або 28,89 % від загальної кількості звернень (39 протягом 12 місяців 2016 року) – це звернення щодо надання роз’яснень земельного законодавства, правомірності використання земельних ділянок. Всі вказані питання розглянуто, надано відповідні роз’яснення, згідно чинного законодавства;
- комунального господарства – 25 звернень або 18,52 % від загальної кількості звернень (32 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання  забезпечення водопостачанням, електропостачанням, дотримання санітарних норм. Ці питання вирішувалися спільно із сільськими та селищними головами району, заявникам надано відповідні роз’яснення;
- житлової політики – 7 звернень або 5,19 % від загальної кількості звернень (2 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання щодо забезпечення житлом;
- освіти, наукової, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 7 звернень або 5,19 % від загальної кількості звернень (8 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання щодо роботи керівництва дитячого садка та діяльності керівника відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;
- охорони здоров’я – 7 звернень або 5,19 % від загальної кількості звернень (9 у аналогічному періоді 2016 року) – питання щодо діяльності медичних закладів та забезпечення безкоштовними медичними препаратами; 
- діяльності органів місцевого самоврядування –  3 звернення або  2,22 % від загальної кількості звернень (4 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання щодо роботи районної ради та діяльності голови сільської ради;
- праці і зарплати – 3 звернення або 2,22 % від загальної кількості звернень (4 у аналогічному періоді 2016 року) – питання щодо працевлаштування;
   - транспорту та зв’язку – 2 звернення або 1,49 % від загальної кількості звернень (2 у аналогічному періоді 2016 року) – це питання  щодо визначення руху потягу в літній час та щодо перевезення маршрутних таксі;   
- інші питання – 18 звернень – 13,33 %.
Серед авторів звернень - пенсіонери, безробітні, одинокі матері, інваліди, внутрішньо переміщені особи.

12. Порядок реєстрації звернень, що надійшли до райдержадміністрації з Урядової «гарячої» лінії та Обласного контактного центру, кількість таких звернень
Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 110 звернень з Урядової «гарячої» лінії та 21 звернення з Обласного контактного центру, які зареєстровано окремо в підсистемі «Звернення громадян» системи автоматизації діловодства та електронного документообігу «Optima-WorkFlow».

13. Публікації в засобах масової інформації статей, оголошень з питань звернень громадян

Протягом поточного року в районній газеті  «Наше життя» опубліковано наступні статті:
від 05.01.2017 № 1 (9667) опубліковано оголошення про графік особистого виїзного прийому головою райдержадміністрації;
від 12.01.2017 № 2 (9668) — опубліковано довідку про підсумки розгляду звернень громадян у Новомиколаївській районній державній адміністрації Запорізької області за 12 місяців 2016 року;
від 14.01.2017 № 3-4 (9669-70) опубліковано оголошення щодо графіку «гарячої» телефонної лінії керівництвом райдержадміністрації;
від 28.01.2017 № 8 (9674) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації;
від 02.03.2017 № 17 (9683) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації та заступником голови;
від 11.03.2017 № 20 (9686) опубліковано статтю про особистий виїзний прийом громадян головою райдержадміністрації на територію Різдвянської сільської ради;
від 01.04.2017 № 26 (9692) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації та про роботу “телефону довіри” в райдержадміністрації;
від 13.05.2017 № 37 (9703) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 03.06.2017 № 43 (9709) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 08.06.2017 № 44 (9710) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 29.06.2017 № 50 (9716) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації
від 15.07.2017 № 55 (9721) опубліковано довідку про підсумки розгляду звернень громадян у Новомиколаївській районній державній адміністрації Запорізької області за І півріччя 2017 року. В цьому номері також опубліковано статтю про особистий виїзний прийом громадян головою райдержадміністрації на територію Софіївської сільської ради;
від 29.07.2017 № 59 (9725) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 31.08.2017 № 67 (9733) опубліковано оголошення про графіки особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 07.09.2017 № 69 (9735) оголошення про графіки особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 30.09.2017 № 76 (9742) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 05.10.2017 № 77 (9743) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. В цьому ж номері опубліковано графік «гарячої» телефонної лінії керівництвом райдержадміністрації у ІV кварталі 2017 року;
від 02.11.2017 № 84 (9750) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;
від 11.11.2017 № 87 (9753) опубліковано статтю про особистий виїзний прийом громадян головою райдержадміністрації на територію Терсянської сільської ради;
від 09.12.2017 № 95 (9761) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

14. Аналітична робота з питань звернень громадян

Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, загальним відділом апарату райдержадміністрації щороку до 15 січня готується голові райдержадміністрації матеріал для аналізу та узагальнення у формі аналітичної довідки. Також щокварталу готується відповідна статистична та аналітична інформація про роботу зі зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом відповідного періоду для інформування голови райдержадміністрації та відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

15. Навчання, семінари, практикуми з питань роботи зі зверненнями громадян

Протягом 2017 року начальником загального відділу апарату райдержадміністрації 03.03.2017, 25.05.2017, 16.07.2017, 10.10.2017 було проведено семінари-практикуми із керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та зі спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації, відповідальними за роботу зі зверненнями громадян. 17.03.2017 проведено нараду із головами сільських, селищних рад району щодо організації роботи із зверненнями громадян.
В ході проведення перевірок організації роботи зі зверненнями у структурних підрозділах  райдержадміністрації начальником загального відділу апарату райдержадміністрації надавалися роз’яснення щодо основних проблем при роботі зі зверненнями громадян.
Крім того, спеціалістами загального відділу апарату райдержадміністрації постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам, сільським та селищним радам щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

16. Стан виконавської дисципліни, в тому числі у структурних підрозділах райдержадміністрації: кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів, приклади неякісного (поверхневого) розгляду звернень, заходи, вжиті до посадових осіб, винних в порушеннях.

Порушень виконавської дисципліни під час розгляду звернень громадян не було. Відповіді надаються чіткі, якісні, обґрунтовані, з дотриманням термінів розгляду.

17. Коротка характеристика соціально-економічного стану розвитку району.

Вирішенням питань соціального захисту мешканців району наділено Управління соціального захисту населення райдержадміністрації (далі – Управління), що у межах своїх повноважень забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати, охорони та умов праці, пенсійного забезпечення, соціального обслуговування та соціального захисту населення, у тому числі громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Так, відповідно до Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117, у відділі персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян на обліку перебувають 4902 осіб. Із них, 505 осіб відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», в тому числі 22 інваліда війни, 140 учасників бойових дій, 277 учасників війни, 66 членів сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни; 1912 осіб згідно Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», 1563 осіб – дітей війни, 19 осіб відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», 26 осіб – ветерани Міністерства внутрішніх справ та військової служби, 5 осіб – жертви політичних репресій, 697 осіб – інваліди загального захворювання, 183 особи – сільські педагоги на пенсії, 87 осіб – сільські медики на пенсії, 2 особи – сільські бібліотекарі на пенсії.
Станом на 28.12.2017 компенсацію на придбання твердого палива отримали 340 громадян пільгової категорії на суму 496,5 тис. грн., на придбання скрапленого газу – 279 громадян на суму 36,6 тис. грн. В квітні-вересні 2017 року 483 ветерана війни отримали одноразову грошову допомогу до 5 травня на суму 390200,00 грн.
За рахунок обласної Програми соціальної підтримки ветеранів війни, праці, дітей війни, осіб з інвалідністю, інших соціальних груп населення, що перебувають у складних життєвих обставинах «Назустріч людям» на 2015-2019 роки до Дня захисника Вітчизни України виплачено щорічну адресну грошову допомогу у розмірі 500,00 грн. інвалідам та учасникам бойових дій на територіях проведення антитерористичної операції на Сході України. У  2017 році допомога виплачена 94 особам на загальну суму 47000 грн та щомісячно 3 інвалідам війни ІІІ групи, статус яким встановлено за безпосередню участь в зоні проведення антитерористичної операції, здійснюється виплата допомоги у розмірі 500 грн. У 2017 році за рахунок коштів вищезазначеної Програми соціальної підтримки ветеранів війни,  праці, дітей війни, осіб з інвалідністю, інших соціальних груп населення, що  перебувають у складних життєвих обставинах «Назустріч людям» до Дня людей похилого віку була надана щорічна адресна грошова допомога 60 особам, яким виповнилося 90 років і більше у розмірі 300 гривень на загальну суму 18000,00 грн.
На обліку в Управлінні перебуває 43 дитини з інвалідністю. У 2017 році пройшла реабілітацію в Міжнародній клініці відновного лікування (м. Трускавець) 1 дитина з інвалідністю. Станом на 01.01.2018 до централізованого банку даних проблем з інвалідністю було введено 118 індивідуальних програм реабілітації.
Для забезпечення санаторно-курортним лікуванням на обліку Управління перебуває 112 чоловік, з них: 9 ветеранів війни, 70 осіб з інвалідністю загального захворювання та інваліди з дитинства, 13 ветеранів праці, 19 учасників бойових дій антитерористичної операції та 1 інвалід з числа учасників антитерористичної операції. Впродовж 2017 року надано 33 санаторно-курортні путівки в порядку черговості.
З метою організації повноцінного відпочинку дітей, в районі у 2017 році забезпечено оздоровленням та відпочинком 1436 дітей (86,3%) від загальної чисельності дітей шкільного віку (за даними держстатзвітності в районі  перебуває 1664 дитини шкільного віку).
Особи з інвалідністю забезпечуються автомобілями відповідно до Порядку забезпечення інвалідів автомобілями, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 липня 2006 року № 999 (зі змінами). У 2017 році 17 осіб з інвалідністю отримали компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування.
В Управлінні станом на 01.01.2018 на обліку перебуває 95 учасників бойових дій АТО. В 2017 році сільськими та селищними радами була надана матеріальна допомога учасникам АТО в сумі 195,8 тис. грн., та членам сімей 3,4 тис. грн., також, у 2017 році виплачено щорічну разову грошову допомогу до 5 Травня учасникам АТО (учасникам бойових дій) а саме: 2 інвалідам ІІІ гр. – 5400,00 грн.; 59 учасникам бойових дій – 70800,00 грн.; 7 особам членам сімей загиблих – 4200,00 грн. У 2017 року оздоровилися в санаторно-курортних закладах 6 учасників бойових дій, які брали участь в АТО.
Протягом 2017 року 1 учасник антитерористичної операції пройшов професійну адаптацію за спеціальністю «Водій категорії «В».
На виконання Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації  осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321, протягом 2017 року до Управління звернулося 53 особи з інвалідністю для отримання 49 технічних засобів реабілітації та 145 протезно-ортопедичних виробів. Станом на 01.01.2018 отримали 17 технічних засобів реабілітації.    
В Управлінні обліковано 199 внутрішньо переміщених осіб. З них: 45 осіб працездатного віку, 23 дитини, 29 осіб з інвалідністю та 102 пенсіонера. 59 сім’ям призначена допомога на проживання та оплату житлово-комунальних послуг.
Заборгованості виплат щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, та інших соціальних виплат не має.
Середньооблікова кількість штатних працівників Новомиколаївського району в ІІІ кварталі 2017 року становила 1986 осіб, кожному з них нараховано в середньому по 5614,95 грн. (12 місце по області), в порівнянні з відповідним періодом 2016 року розмір середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника зріс на 63,3 %. У 2017 році заробітна плата працівникам нарахована у нових розмірах в повному обсязі. Випадків переведення працівників на скорочену тривалість робочого часу, скорочення та направлення у відпустки без збереження заробітної плати не виявлено.
В районі, cтаном на 01.12.2017, заборгованість з виплати заробітної плати за всіма статистичними групами становить 1099,2 тис. грн. (згідно статистичних даних).
Звернень громадян з питань виплати заробітної плати в розмірі меншому за мінімальний, запровадження неповної тривалості робочого часу або скорочення чисельності працівників протягом звітного періоду не надходило.
Щодо забезпечення паливом, газифікацією, водопостачанням, транспортним зв’язком Новомиколаївського району повідомляємо, що протягом 2017 року за участю обласного, місцевого бюджетів та Державного фонду регіонального розвитку введено в експлуатацію об’єкт «Реконструкція водоводу питної води м. Вільнянськ – смт Новомиколаївка Запорізької області» кошторисною вартістю 58784,17 тис. грн. Послуги водопостачання й водовідведення надає підприємство – КП «Водоканал» м. Запоріжжя.
У 2017 році введено в експлуатацію об’єкт «Підвідний газопровід до       с. Веселий Гай Новомиколаївського району Запорізької області» вартістю 822,445 тис. грн. за рахунок коштів субвенції з державного бюджету на соціально-економічний розвиток та спів фінансування з місцевого бюджету Веселогаївської сільської ради.
На території селища розташована одна центральна котельня, яка опалює: дитячий садок, поліклініку та стаціонар центральної районної лікарні, бюджетні установи. Вид палива – паливні брикети. Послуги з опалення селища Новомиколаївка здійснює товариство з обмеженою відповідальністю «Енергогенеруюче підприємство «АТЕН».
З метою заміщення природного газу на території району впроваджено проект «Реконструкція системи опалення спеціалізованої ЗОШ № 1 по вул. Леніна (Українська), 47 смт Новомиколаївка, Новомиколаївського району Запорізької області з встановленням модуля на альтернативному паливі (пілети)» кошторисною вартістю  984,545 тис. грн.
На поточний ремонт доріг комунальної власності з місцевого бюджету використано у 2017 році – 7034,412 тис. грн. (станом на 01.12.2017).
Крім цього, 737,8 тис. грн. співфінансування Службі автомобільних доріг у Запорізькій області на утримання доріг загального користування, які розташовані на території Веселогаївської та Трудової сільських рад. Не зважаючи на те, що сума коштів, використана на проведення ремонтів збільшилась більш ніж у 2 рази, одним з проблемних питань залишається стан автомобільних доріг в районі.
Комунальний заклад «Новомиколаївський центр первинної медико-санітарної допомоги» забезпечує послуги у наданні медичної допомоги первинного рівня, а також невідкладної паліативної допомоги та комплексу медико-профілактичних заходів – вакцинації дітей та дорослих, виконання Державної програми «Доступні ліки», плановий огляд диспансерної групи населення, контроль за планом флюорооглядів, оформлення тимчасової непрацездатності, направлення хворих на ІІ-ІІІ рівень медичної допомоги, медичний супровід.
В 2017 році всього вакциновано 615 дітей, виконання плану на 89,5 %, та 415 дорослих виконання  плану на 78 %.  Надано паліативну допомогу 17 хворим. В денних стаціонарах проліковано 215 хворих. На 100 % виконана програма «Доступні ліки», проведено реімбурсацію 3105 хворих на загальну суму 224 тис. грн.
Новомиколаївською центральною районною лікарнею забезпечуються послуги по наданню медичної допомоги вторинного рівня. Фінансується установа за бюджетною програмою «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню». Кошторисом на 2017 рік затверджені видатки у сумі 13996,1 тис. грн., виконано – 13774,9 тис. грн., у тому числі за рахунок медичної субвенції 9388,8 тис. грн., виконано 9168,3 тис. грн.
В установі діє «Програма розвитку системи надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю у Новомиколаївському районі на 2014-2017 роки» з кошторисом на 2017 рік – 140,2 тис. грн., виконання становить – 134,2 тис. грн. (6,0 тис. грн. не виплачені хворій Зеленівської сільської ради в зв’язку зі смертю).
Новомиколаївською центральною районною лікарнею проводиться плановий огляд диспансерної групи населення, контроль за планом флюорооглядів, оформлення тимчасової непрацездатності, направлення хворих на ІІІ рівень медичної допомоги населенню, медичний супровід. Надаються безоплатні медикаменти певним групам хворих. Також проводяться  періодичні медичні огляди населенню району.
В установі діє стаціонар цілодобового перебування на 80 ліжок та стаціонар денного перебування на 30 ліжок. У 2017 році всього проліковано хворих у стаціонарі цілодобового перебування – 2329 осіб, у стаціонарі денного перебування - 917 осіб.


Начальник загального відділу
апарату райдержадміністрації                              Л.В.Зоріна

теги: