Довідка про підсумки розгляду звернень громадян у Новомиколаївській районній державній адміністрації Запорізької області за 9 місяців 2018 року

1. Робота, проведена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008

Одним із пріоритетних напрямків діяльності Новомиколаївської райдержадміністрації протягом 9 місяців 2018 року залишається удосконалення роботи щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до якого забезпечується постійний контроль за повним та якісним розглядом звернень.

2. Колегії РДА

22.02.2018 відбулося засідання колегії райдержадміністрації, на якому розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2017  році та виконання вимог Указу Президента України  від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». За результатами розгляду прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 26.02.2018 № 087 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2018 році».

3. Перелік розпоряджень голови райдержадміністрації з питань звернень громадян, прийнятих протягом звітного періоду
Протягом 9 місяців 2018 року прийнято наступні розпорядження голови райдержадміністрації з питань звернень громадян:
від 29.01.2018 № 027 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації»;
від 26.02.2018 № 087 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2018 році»;
від 26.02.2018 № 88 «Про внесення змін до складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації»;
від 02.07.2018 № 243 «Про внесення змін до складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації»;
від 11.09.2018 № 322 «Про внесення змін до графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».
4. Звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищних голів перед головою райдержадміністрації
   Розпорядженням голови райдержадміністрації від 26.02.2018  № 087 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2018 році» затверджено графік заслуховування у 2018 році звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації про стан роботи зі зверненнями громадян. Відповідно до цього графіку, протягом звітного періоду заслухано 7 доповідей керівників структурних підрозділів та 8 доповідей голів сільських та селищних рад про стан роботи зі зверненнями громадян у поточному році.
5. Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації
Відповідно до пункту 3 Указу Президента України в Новомиколаївській райдержадміністрації щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації. Протягом звітного періоду проведено 9 засідань комісії, на яких заслухано звіти керівників про стан роботи зі зверненнями громадян, а також надано відповідні рекомендації та роз’яснення щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян.

6. Особисті та виїзні прийоми керівництва райдержадміністрації
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 29.01.2018 № 027 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації», зі змінами, затверджено графіки особистих та особистих виїзних прийомів громадян, які кожного місяця публікуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
Протягом 9 місяців 2018 року, керівництвом райдержадміністрації здійснено 42 прийоми громадян з них особистих – 23, особистих виїзних – 19, на яких отримано 28 звернень.

7. Гарячі лінії

Щокварталу головою райдержадміністрації затверджуються графіки проведення прямих «гарячих» телефонних ліній. Протягом звітного періоду  керівництвом райдержадміністрації проведено 9 (із 9 запланованих) прямих «гарячих» телефонних лінії. Протягом звітного періоду звернень не надходило.
Графіки проведення прямих «гарячих» телефонних ліній щокварталу публікуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

 

8. Телефон довіри

В райдержадміністрації діє «телефон довіри». Оголошення про роботу «телефону довіри» оприлюднено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та доведено до відома сільських та селищних голів.
Протягом звітного періоду дзвінків на «телефон довіри» не надходило.

9. Перевірки дотримання законодавства про звернення громадян

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 26.02.2018 № 087 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2018 році» затверджено графік проведення перевірок стану організаційної роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації. Згідно графіку, протягом 9 місяців 2018 року проведено 7 перевірок у 7 структурних підрозділах райдержадміністрації. За результатами проведених перевірок складено відповідні довідки, в яких надано рекомендації та пропозиції щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян. Порушень не виявлено.

10. Правова освіта населення, робота громадських приймалень, надання безкоштовної юридичної допомоги населенню

Прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 07.08.2007     № 245 «Про проведення консультативно-правових зустрічей з населенням району», зареєстроване в Новомиколаївському районному управлінні юстиції 16.08.2007 за № 12/109. Головним спеціалістом – юрисконсультом апарату райдержадміністрації надається безкоштовна юридична допомога населенню. Протягом звітного періоду 68 громадянам надано правову допомогу та консультації з різноманітних питань. Громадських приймалень в районі не створено.

11. Аналіз звернень, що надійшли до райдержадміністрації 
Протягом 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації надійшло 64 звернення громадян  (107 - у відповідному періоді 2017 року), з них:
-  поштою звернення не надходили (62 звернення – протягом 9 місяців  2017 року);
- 36 письмових звернень або 56,25 % від загальної кількості звернень (51 – протягом  9 місяців 2017 року);
- 28 звернень або 43,75 % отримано на особистих та особистих виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації (45 – протягом 9 місяців 2017 року);
- 11 звернень або 17,19 % від загальної кількості звернень  (8 – протягом  9 місяців 2017 року) — колективні звернення.
Найчастіше громадяни району звертаються з таких питань:
аграрної політики і земельних відносин – 24 звернення або 37,5 % від загальної кількості звернень (30 протягом 9 місяців 2017 року) – це звернення щодо надання роз’яснень земельного законодавства, виділення земельних ділянок учасникам АТО та правомірності використання земельних ділянок. Всі вказані питання розглянуто, надано відповідні роз’яснення, згідно чинного законодавства;
соціального захисту – 9 звернення або 10,56 % від загальної кількості звернень (17 звернень у аналогічному періоді 2017 року) – це звернення щодо надання матеріальної допомоги, роз'яснення щодо порядку призначення субсидії, виплати коштів на придбання твердого палива та скрапленого газу, надання матеріальної допомоги;
діяльності органів місцевого самоврядування – 4 звернення або 6,25 % від загальної кількості звернень (3 у аналогічному періоді 2017 року);
інші питання – 7 звернень – 10,94 %.
Серед авторів звернень - пенсіонери, безробітні, працюючі.

12. Порядок реєстрації звернень, що надійшли від Урядової гарячої лінії, кількість таких звернень
Протягом звітного періоду на розгляд до райдержадміністрації надійшло 47 звернення від Урядової гарячої лінії (94 у аналогічному періоді 2017 року) та 18 звернень з Обласного контактного центру, які зареєстровано окремо в підсистемі «Звернення громадян» системи автоматизації діловодства та електронного документообігу «Optima-WorkFlow».

13. Публікації в засобах масової інформації статей, оголошень з питань звернень громадян

Офіційний веб-сайт райдержадміністрації:
від 05.01.2018 опубліковано довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Новомиколаївській районній державній адміністрації за 2017 рік (http://nmrda.gov.ua/content/dovidka-pro-pidsumky-rozglyadu-zvernen-groma...);
Районна газета  «Наше життя»:
від 03.02.2018 № 9 (9774) опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;
від 27.02.2018 опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (http://nmrda.gov.ua/content/grafik-provedennya-vyyiznyh-osobystyh-pryyom...);
від 27.04.2018 опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації http://nmrda.gov.ua/content/grafik-provedennya-vyyiznyh-osobystyh-pryyom..., http://nmrda.gov.ua/content/grafik-osobystyh-pryyomiv-gromadyan-kerivnyc...
від 23.05.2018 опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом
райдержадміністрації http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-vyyiznyh-osobystyh-pry..., http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-osobystyh-pryyomiv-gro...
від 15.06.2018 опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-osobystyh-pryyomiv-gro..., http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-vyyiznyh-osobystyh-pry...
від 31.07.2018 опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом
райдержадміністрації http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-osobystyh-pryyomiv-gro..., http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-vyyiznyh-osobystyh-pry...
від 13.09.2018 опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-osobystyh-pryyomiv-gro..., http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-vyyiznyh-osobystyh-pry...
від 19.09.2018 опубліковано статтю про проведення семінару http://nmrda.gov.ua/content/provedeno-seminar-z-pytan-dilovodstva-ta-roz...
від 25.09.2018 опубліковано оголошення про графіки особистих прийомів громадян та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації та графік прямої «гарячої» телефонної лінії  http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-osobystyh-pryyomiv-gro..., http://nmrda.gov.ua/content/g-r-f-i-k-provedennya-vyyiznyh-osobystyh-pry....
http://nmrda.gov.ua/content/grafik-provedennya-pryamih-garyachih-telefon....

14. Аналітична робота з питань звернень громадян

Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, загальним відділом апарату райдержадміністрації щороку до 15 січня готується голові райдержадміністрації матеріал для аналізу та узагальнення у формі аналітичної довідки. Також, щокварталу готується відповідна статистична та аналітична інформація про роботу зі зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом відповідного періоду для інформування голові райдержадміністрації та відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

15. Навчання, семінари, практикуми з питань роботи зі зверненнями громадян

Протягом 9 місяців 2018 року начальником та головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації 28.02.2018, 06.06.2018, 18.09.2018 було проведено семінари-практикуми із керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з питань ведення діловодства та спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації відповідальними за роботу зі зверненнями громадян.
В ході проведення перевірок організації роботи зі зверненнями у структурних підрозділах райдержадміністрації головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації надавалися роз’яснення щодо основних проблем при роботі зі зверненнями громадян.
Крім того, спеціалістами загального відділу апарату райдержадміністрації постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам, сільським та селищним радам щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

16. Стан виконавської дисципліни, в тому числі у структурних підрозділах райдержадміністрації: кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів, приклади неякісного (поверхневого) розгляду звернень, заходи, вжиті до посадових осіб, винних в порушеннях.
Порушень виконавської дисципліни під час розгляду звернень громадян не було. Відповіді надаються чіткі, якісні, обґрунтовані, з дотриманням термінів розгляду.


Начальник загального відділу
апарату райдержадміністрації        Л.ЗОРІНА

теги: